lunes, 4 de febrero de 2013

Alfabet llatí. La seva pronúncia.

Ara que hi penso: segur que tots sabem llegir correctament en llatí? Vegem-ho 
i no t'oblidis de fer servir els arxius sonors, per comprobar les teves lectures.

No hay comentarios:

Publicar un comentario